Дати дітям радість праці, радість успіху у навчанні, збудити в їхніх серцях почуття гордості, власної гідності - це перша заповідь виховання. У наших школах не повинно бути нещасливих дітей, души яких гнітить думка, що вони ні на що не згідні. Успіх у навчанні -єдине джерело внутрішніх сил дитини, які породжують енергію для перероблення труднощів, бажання вчитися.
В.О. Сухомлинський.

21:01
Тиждень математики

          Навчання тільки тоді успішне, коли здобувати знання цікаво. Щоб підтримати інтерес дітей до вивчення математики, педагоги початкових класів організували молодшим школярам захоплюючу подорож до казкової країни Математики.

          Протягом предметного тижня, що тривав з 9 по 13 жовтня, вчителі звертали увагу дітей на математичні поняття на всіх уроках, у позакласній діяльності та побуті. Важливою особливістю проведення тижня була взаємодія між учнями різних класів: ознайомлення з творчими роботами, стіннівками, виставками малюнків та поробок; спільні ігри на прогулянках, створення фоторепортажів. Четвертокласники організували рольову гру "Інтерв'ю" (учні-кореспонденти проводили опитування серед учнів інших класів, з'ясовуючи, де "живе" математика).

          Учням 1-А та 1-Б класів сподобалось читати казки та переглядати мультфільми, у назвах яких є числа. 1-В і 1-Д класи здійснили подорож "В країні цікавої математики". А учні 1-Г зайнялись пошуками у довкіллі предметів, у яких "заховалися" геометричні фігури та виготовили аплікації.

          Другокласники розв'язували логічні завдання від бабусі Шо-шо, математичні квести, вікторини, підготували виставку "Математична творчість": казки, вірші, малюнки, кросворди; виготовили стіннівку.

          Третьокласників цей тиждень повеселив іграми "Хрестики-нулики", "Танграм", "Математичний експрес", мультфільмами, фізкультхвилинками.

          Всі учні взяли участь у виставці "Математична мозаїка", міні-проекті "Цікава математика".

          Математичний конкурс виявив переможців - учнів 3-Б та 3-А класів, які одержали нагороди.

          За цей період молодші школярі набули досвіду співпраці та комунікації, презентації результатів власної пошукової та продуктивної діяльності, отримали можливість для самовираження.

 

 

Переглядів: 497 | Додав: Школа-1 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: