Дати дітям радість праці, радість успіху у навчанні, збудити в їхніх серцях почуття гордості, власної гідності - це перша заповідь виховання. У наших школах не повинно бути нещасливих дітей, души яких гнітить думка, що вони ні на що не згідні. Успіх у навчанні -єдине джерело внутрішніх сил дитини, які породжують енергію для перероблення труднощів, бажання вчитися.
В.О. Сухомлинський.

15:58
Всеукраїнський тиждень протидії булінгу
Сьогодні серед учнівської молоді надзвичайно загострилася проблема насильства, здійснюваного самими дітьми відносно один одного.
Останніми роками визнано поширення такого явища, як шкільний булінг.
Булінг у перекладі з англійської – хуліганити, грубіянити, визначається, як утиск, цькування, дискримінація. Це тривалий процес свідомого жорстокого ставлення (фізичного і психічного) з боку дитини або групи дітей до іншої дитини або дітей. Виділяють 4 головні компоненти булінгу: агресивна і негативна поведінка; здійснюється регулярно; відбувається у відносинах, учасники яких мають неоднакову владу; така поведінка є навмисною.
З 27 вересня  по  1 жовтня 2021 року був проведений Всеукраїнський тиждень протидії булінгу.
Метою нашої роботи було попередження булінгу, а саме жорстокості та насильства серед підлітків, профілактики злочинів та правопорушень в учнівському середовищі; ознайомити педагогічних працівників з поняттям, формами та структурою булінгу; виховувати в учнів почуття емпатії та переживання до дитини, яка зазнає насильства; розвивати вміння пошуку шляхів виходу зі складної ситуації; формувати навики відповідальної та безпечної поведінки.
Упродовж тижня роботи з учнями, батьками, педагогами, психологом та соціальним педагогом проводилися наступні заходи:
  • бібліотечна виставка «Світ без насилля»;
  • опитування «Що я знаю про булінг»;
  • онлайн заняття «Небезпека соціального середовища»;
  • конкурс відеороликів «Школа – територія вільна від булінгу»;
  • конкурс малюнків «Світ без насильства»;
  • проведення виховних години (в онлайн форматі) на теми:
  • -« Насильство. Відповідальність.» - 1-4 класи;
  • - « Жертви мовчання» - 5 – 6 класи;
  • - « Взаємоповага основа людських стосунків» - 7-9 класи;
  • -  «Насилля в сім’ї як соціальна проблема» ;
  •  розробили пам’ятки учням «Дізнайся про свої права в цифровому середовищі»;
  • тематичні уроки в 1-4 класів  «Моя суперсила – безпека в інтернеті».

Переглядів: 165 | Додав: Школа-1 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: