Дати дітям радість праці, радість успіху у навчанні, збудити в їхніх серцях почуття гордості, власної гідності - це перша заповідь виховання. У наших школах не повинно бути нещасливих дітей, души яких гнітить думка, що вони ні на що не згідні. Успіх у навчанні -єдине джерело внутрішніх сил дитини, які породжують енергію для перероблення труднощів, бажання вчитися.
В.О. Сухомлинський.

15:46
Проведення «Тижня протидії булінгу»

Сьогодні серед учнівської молоді надзвичайно загострилася проблема насильства, здійснюваного самими дітьми відносно один одного.

Останніми роками визнано поширення такого явища, як шкільний булінг.

Булінг у перекладі з англійської – хуліганити, грубіянити, визначається, як утиск, цькування, дискримінація. Це тривалий процес свідомого жорстокого ставлення (фізичного і психічного) з боку дитини або групи дітей до іншої дитини або дітей. Виділяють 4 головні компоненти булінгу: агресивна і негативна поведінка; здійснюється регулярно; відбувається у відносинах, учасники яких мають неоднакову владу; така поведінка є навмисною.

З 16 по 23 вересня 2019 року був проведений "Тиждень протидії булінгу".

Метою нашої роботи було попередження булінгу, а саме жорстокості та насильства серед підлітків, профілактики злочинів та правопорушень в учнівському середовищі; ознайомити педагогічних працівників з поняттям, формами та структурою булінгу; виховувати в учнів почуття емпатії та переживання до дитини, яка зазнає насильства; розвивати вміння пошуку шляхів виходу зі складної ситуації; формувати навики відповідальної та безпечної поведінки.

Упродовж тижня роботи з учнями, батьками, педагогами, психологом та соціальним педагогом проводилися наступні заходи:

  • бібліотечна виставка «Світ без насилля»;
  • анкетування для батьків першокласників для створення безпечного середовища в закладі освіти;
  • малюнкові тести «Сім’я тварин» - 5 класи , «Школа звірів» - 6 класи;
  • круглий стіл на тему: «Як довіряти і бути вдячним іншим»;
  • тренінгове заняття «Рівний – рівному»;
  • години відвертого спілкування за участю представників дитячої поліції «Права дітей», «Разом проти булінгу»;
  • проведення виховних години на теми:

- «Змінюй в собі негативне ставлення до інших» - 1-4 класи;

- «Допоможи собі, рятуючи інших» - 5 – 7 класи;

- «Стережись! Бо, що посієш, те й пожнеш», «Про стосунки в учнівському середовищі» - 8-11 класи.;

  • батьківські збори на тему «Шкільний булінг. Якщо ваша дитина стала його жертвою»;
  •  колаж «Правила учня».

 

Переглядів: 346 | Додав: Школа-1 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: